måndag 14 december 2009

when your gone

Nu är det helt officiellt, jag och Tim har gjort slut. Anledningarna tänker jag inte ta upp i bloggen.
Jag kommer att bo kvar i lägenheten, och jag kommer att behålla Flisan. Tim tar Snark.
Det här känns... Okej? Bra? Jag vet inte. Har iallafall världens bästa vänner som jag kan ringa när som helst! Det betyder massor <3
Kändes tomt att gå och lägga sig igår, som tur är har jag världens mysigaste katt som låg brevid mig, och som Tony B sa, krama kudden :D Satt och snackade med han på msn igår till 3! Ska åka och klappa hans ormar nån dag, iiiiihk...
Så jag hade en kisse brevid mig, musiken på datan spelade lady gaga - paparazzi hela natten non stop och kramade kudden. Då gick de. Men det är en vanesak. Det här blir nog bäst! Som Kari sa, du ska bli en stark, självständig kvinna! Och JAPP det ska jag :)

Lördagsnatten, morgonen, förmiddan var sjukt kul! Tack Janina, Adde, Viggo och Robert för de :)

Tog btw bort mina sista visdomständer idag, aaaaaaj! Och nu ser jag ut som en mullvad igen ._. Men om det bli samma sak som sist så kommer jag vara sjukt dålig imorgon och helt ok i övermorgon. Men vi får de, tog jätteont att sy den här gången men inte förra. Aja, hoppas på det bästa bara =)

With love from Corinne

2 kommentarer:

  1. tur att flisan stannar <3 Hoppas du mår bra corinne har inte sett dig på evigheter
    Bamse kram från Seimur och Blakkur och co.

    SvaraRadera
  2. TUR att du har kvar "surisen"! ^^
    Du är duktig och modig, de ska du veta!
    KRAM <33333

    SvaraRadera

kommentera gärna