tisdag 20 oktober 2009

Haft bloggpaus

men nu är jag igång igen ;) Vad har hänt då sen jag bloggade sist? Tar det kortfattat med positivt/negativt!

Negativt!

*Min cykel har blivit stulen... (Har nån sett den? En lila tunturi cykel med rakt styre, försvann från sportkila vid busshållsplatsen)
*Var till K**** U** och skulle färga mitt hår lite mer naturligt blond. Blev brunt! Men skall färga om på torsdag igen, thanks good!
*Har vart mycket trött och mått allmänt dåligt...
*Skärmen på vår tv är grön... :P


Positivt!

*Just nu känns det negativt men egentligen är det positivt, har opererat bort 2 av de fyra visdoms tänderna som ska bort. Usch fyyy, stel och styv, pratar som en bebis och ser ut som en mullvad...
*Har kommit en ny häst, 4 åring som skall ridas in
*Jag har bestämt mig för att sluta röka nångång vid nyår!
*Muni är rakad och det gick superduper! Skall tävla den 8/11 i sverige och allt känns så bra med han!
*Mörkerkörningen är avklarad!!!


With love from Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna