torsdag 8 oktober 2009

Kronisk huvudvärk?

Har haft något ont i huvve, ständigt i ca 2 veckor nu! Jobbigt? Vettlöst... Nu har tabletter slutat fungera också. Suck... Måste till HC i helgen och kolla upp det här.
Imorgon ska jag förresten köra upp! Något nervöst, hoppas det går bra! HOPPAS! Skulle bli så glad då, men antagligen kommer mina nerver att köra ihop sig och allt kommer att bli pannkaka. Nej, nu ska jag tänka positivt!

På onsdag skall jag till frissan och klippa och färga håret en lite mera naturligare blond färg, har gett upp nu att använda hemmafärgen. Blir ju bara gult då! Efter 5 burkar insåg jag det...

-Som ni kanske visste har Gimsteinn och Fengur flyttat till Margareta Löfman i Saltvik och jag önskar henne lycka till med dom!
-2 nya inackorderingar har flyttat till Midgård, shettisen Inter och islänningen Dávid. De kommer användas smått i verksamheten!
-Islandshästen Reykur som har bott på midgård i omgångar tidigare har också flyttat till midgård igen! Han kommer att användas till verksamheten! Han är mager och sönderkliad, men vi jobbar upp hull igen för fullt! :)
-Fála är hemma igen från 1 månads träningen i sverige hos Sigfús Sigfússon! Kommer att åka tillbaka igen i Januari.
-Byr har istället åkt till Sigfús för träning! Jag önskar honom all lycka till!
Många har undrat hur det blir med Krapi och Muska, kan nu meddela att dom blir kvar till november, troligen!

With love from Corinne

1 kommentar:

  1. Okejj.. De e ju int bra att ha huvvudväärk! Corinne, vad har du nuu gjort??? ;P

    HAH!
    KRAAM <3

    SvaraRadera

kommentera gärna