söndag 4 oktober 2009

Min helg kortfattat!

Fredag, middag med tjejträffen! Vart mycket lyckat och alla blev nöjda, glada och mätta! Efter det till Alexandra där Kimmy, Macke, Tim, och Robin var. Sedan kom Kim, Kevin och Mats dit. Vid 11 for jag Tim, Robin och Alexandra till Arken där Tims mamma var och det var super trevligt! Sen hem till mamma och sov vid 4. Lyckad kväll!

Lördag, Vakna vid 1, steg upp 3. Lagade middag till mamma och Tim och mej själv såklart! Kött med kokta morötter och vitlökspotatis, GOTT! Sen och hämtade Muni och Gimsteinn som inte gick bra för vi fick inte med dem, ringde Tove, Marica och Mikaela i bäst jag kunde. Gav upp och åkte på bio till alandica och så "flickan som lekte med elden". Den var ok! Sen for vi hem och sov.



Söndag, Stiger upp 08.00 för att lasta hästar med Mikaela, efter mkt om och men och lite svordomar fick vi in hästarna i transporten. Rullar iväg till travbanan och är där först, of course! Första klassen var lätt tölt som gick käpprätt åt *******. Haha, men vi tog oss runt banan och fick över 2.0 och det var ju målet, poängen blev 2,5. 1.0 (haha) i höger varv och 4.5 i vänster varv! Jaaa, starkaste varvet är vänster ;) Fyr-gången gick jättevbra! Kom 5:a tror jag i uttagningen med 4.4 poäng! Och finalen gick dåligt enligt mig men bättre enligt domare Tove, hon såg nog inte när vi klantade oss, haha! PIGGGGGGG häst som gör galoppinlägg i både tölt och trav, mkt rollningar i tölten och galoppinslag i traven. Minns inte direkt vad poängen blev men helt bra iallafall. Skritten och galoppen gick toppenbra! Galoppen fick jag 6.0 för :D Vart dö glad!
Sen hem och lasta av hästar och till stan igen och köpte hårfärg och sen till mamma för hon hade bjudit mig, Tim och mormor och morfar på middag! Lyx! Färgade hår (resultatet ser ni i förra inlägget) och hade det trevligt!
Sen hem och nu sitter jag här medans Tim eldar brasa, mysigt! Nu är det chips och dipp med bra film!

yckad helg med mycket fart och fläkt, men det är ju det jag gillar :)

With love from Corinne
P.S, Tävlings bilder kommer då Jenny skickat dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna