torsdag 19 november 2009

Im so happy!

Var just och kollade på lägenhet och den var så otroligt fin! En välplanerad etta mitt i city, skarpansvägen! Dvs, tar 2 min med bil på jobb. Att cykla tar kanske 10 min? Den var stor, lite över 40 kvadrat, separat kök, nyrenoverad toalett med golvvärme och klinkers golv, inga plastmattor här dudes ;)+ nytt parkett golv! Lyx? :D Vi kunde inte fått bättre lägenhet alltså! För vi skrev på papprena direkt! Längtar sååå tills vi får flytta in! Kunde se mig själv där med en kopp te och mjukiskläder. Sen har vi alla kanaler med på köpet och glömde jag nämna gratis bredband + gratis tvättstuga? ;) I LOVE IT! Perfekt för kissorna oxå, för på bakgården är det bara gräs och hus, ingen väg alls!

Ååååh! Och tänk, kan gå hem från arken! Behöver inte fundera på att beställa taxi eller taxi pengar! Bara att lunka hem som tar fem minuter!

Ja, jag är glad!

With love from Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna