torsdag 26 november 2009

Nu är jag motiverad!


Vet ni vad? Jag håller på sluta röka! Fast enligt internet får man inte säga "håller på slutar" utan "har slutat". Psykologi snack ;) Idag har jag endast rökt fem cigg! Har även en massa andra planer för att hjälpa mig själv att sluta, bl.a

*Hänga en lapp på insidan av dörren där det står negativa saker med rökning.
*Hänga en lapp i bilen!
*Kanske på jobbet också?
*Inhandla nicotirett tuggummi och inhalator (heter de så?)

Vet ni förresten HUR jag blev motiverad? Jo, igår satt jag och Lessa och lade upp en budget för mig och Tim och då kom det upp svart på vitt att jag röker för MINST 70e i mån! Tänk er, hur mkt kläder kan jag inte köpa för det istället? Är SJUKT röksugen men jag har inga tobak här och Tim är borta, haha där fick jag ;)
Tänker dock ta en kvälls tobak, imorgon blir det och shoppa nicotirett grejer ;)

NU HAR JAG SNART FIMPAT FÖR SISTA GÅNGEN!


With love from Corinne

1 kommentar:

  1. Good job Corinne!(y);D

    Jag kommer i håg förut när vi nojsade på dej att sluta röka XD

    D fanns ngn informations grejj också som sa att om man rökte 4 år sku man bli av med 7000€ elr va d nu va XD
    Och liksom d eldar man ju bara upp:p
    //Carro

    SvaraRadera

kommentera gärna