onsdag 25 november 2009

Skarpansvägen 25A

Hejsan!
Sitter hemma bara just nu och äter nudlar! Så himla gott och så himla billigt, skulle lätt kunna leva på endast nudlar! Så himla smarrigt :)
Tim sitter brevid mig och äter noodels han med!
Vi bor ju numera på Skarpansvägen 25A mitt i stan, liscohuset ni vet? Bakom de... Kom gärna in på kaffe nån dag :)
Har även fått postförskottet på mina nya kläder! Har även kommit en annan som jag beställde i september men har kommit nu först! Har väntat hela november nu på de! Dock har jag glömt vad jag beställde.. haha. Så det får bli en suprice ;) Beställde även lite andra saker igår från H&M, mmh! Bl.a ett par uggs, ringar och vad de nu va till! Haha, kommer aldrig ihåg sånt.
Igår!
Tim (som står mitt i rummet): Corinne, beställer du kläder nu igen.
Jag (som sitter på sängen): Näääe...
Tim (ger en undrande blick)
Jag: blink, blink ;)
Jag FÖRSTÅR inte, Tim tycker jag har hur mycket kläder som helst men jag har ju aldrig nåt att sätta på mig tycker jag! Rensade ju också ur hur mkt som helst igår. Blev en halv sopsäck med kläder till mammsen de. Hon blev happy iaf :)
I helgen blir det lungt, fredag bara chilla tror jag. Kanske kolla på film och mysa med Tim :) På lördag är det ju lilla jul! Då ska jag va hos mamma i Jomala med hela tjocka släkten och käka middag och dricka gott vin! Trevligt värre! Söndag kommer Kari och dricker kaffe och jag ska till hammarland och skriva på kontraktet till stallplatsen! Dock har vi räknat ut att jag måste sätta Muni på foder tills Tim har fått jobb... :( Sjukt ledsamt men har verkligen inte råd just nu. Och vill ju inte sälja bort han för jag tycker så otroligt mycket om han! Det är fett synd men finns ingen annan bra lösning för tillfället... Blir ju bättre när Tim får jobb iallafall...

With love from Corinne

1 kommentar:

  1. sånt du inte vill ha längre så tar jag gjänra ;P HAHA! :D + Skor Jenny gillar skor + kläder<3

    h. Jenny K

    SvaraRadera

kommentera gärna