lördag 28 november 2009

Oh-ma-gad

Trött, sliten och bakfull.
Det är så man kan beskriva mig just nu!
Ska till mamma och äta middag med släkten men jag skulle ärligt talat inte villa de, vill hellre ligga hemma och sova med kattorna och sen städa.
Tog mig iallafall upp vid halv 1 och åkte på lilla julmarknad, det var trevligt och mysigt som alla år! :)
Sedan var vi till Lessa och Micke och drack glögg och åt pepparkakor med blåmögelost, mmm...
Ikväll blir det nya byxorna i"ridbyxmodell/chinos" och en blus. Prima.

Nu ska jag sätta igång med fixningen om jag ska ha en endaste chans att hinna till mamma till halv 6.

Skriver även ikväll om kvällen/natten, bla om "da drama queen", haha det är humor kan jag lova! ;D

With love from Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna