lördag 25 juli 2009

Bilder på nya tatueringen!

Jättedåliga cambilder, jag vet... Men "riktiga" kameran är i Tims bil och han är påväg till Saltvik för att skjutsa hem fulla människor! Men som sagt blev den inte klar i och med att jag inte stod ut smärtan! Så den skall skuggas och färgas också. Grön stjälke och blad och kronbladen blir rosa och lila. Tog oooont men det var värt det!
Så, KOMMENTERA ALLA VAD NI TYCKER! :)

Måsta också slänga in en bild på min andra tatuering. Den fixades till idag, var lite ojämn och så... Det är ett kinesiskt tecken och betyder kvinnlig styrka!
Haha, hittade denna gamla bild som jag tyckte va så skoj att den bara måsta hit! Tänk, så såg jag ut för ca ett år sen. En målfärgsburk måste ha landat i mitt huvud eller nåt? Iallafall är det inte de ända udda färgerna jag haft. 2007 när jag tävlade FM hade jag knalloranget hår och har även haft ljusblått och lila, hel lila, knallrött, kolsvart m,m. Fast eg är jag ju blond :)
With love from Corinne


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna