tisdag 21 juli 2009

Rockoff

Jag har vart jätte, jättedålig på att skriva för jag har rännt runt så himla mkt!
Semestern är så himla bra vill jag bara meddela midgård som denna blogg är tillängnad till! Laufa och Glaesir mår bra, va och hälsade på dom senast igår (22.30 va vi dit :P)
Var också och hälsade på min älskling Saga då! Hon var social och glad som vanligt! Hälsade också på alla andra ston i hagen och alla kom springandes när vi kom in i hagen (jag och Tim). Tim var bara lite rädd när typ alla stod runt oss, så hans fobi håller på att släppa tror jag! Han tyckte Snortra va jättefin! Men det gör ju typ alla?!
Tycker också synd om lilla Nótt som är sjuk. Tove trodde att det var fång så hon ska till Mälarkliniken eller om hon redan varit...
Det var jätteskoj när vi kom till Laufa och co. hage, lilla Glaesir och Simlir (Nós föl) har äntligen hittat varandra och springer runt och leker och busar! Dom är så härliga tillsammans!
Efter häst besöket var vi till Lessa och Micke (Tims syster och pojkvän som bor i ett hus i Sund, Kastelholm). Vi hade blivit bjudna på ostbricka och en cider med övernattning. Man måste ju unna sig ibland! Dom har världens sötaste schäfer och två raskattor :D En oriental och en birma! Underbart vackra kattor! Det var en mycket trevlig dag/kväll.
Idag sov vi till kl 13.30!!! Det är så härligt att sova på landet när allt är tyst och mysigt! Men vi flyttar ju 1.8 själva till Sund, tranvik :)

With love from Corinne

1 kommentar:

  1. Åh, gulle, SAGA saknar noog dej mkt men bra att du hälsade påå dem lite :)


    KRAM

    SvaraRadera

kommentera gärna