måndag 27 juli 2009

Min dator strejkar!!!

Min dator har blivit knäpp som vanligt...
Idag kl 2 kom Kari efter mej. Vi var först till Uffe på berget och fikade, jättemysigt med jättefin utsikt! Sedan for vi till Sund och kollade till Laufa och Glaesir, dom såg ut att ha det jättebra!
Efter det for vi in till stan igen, ringde Tim och han sa att han var i Lemland hos Fjun och kollade på när Dawson blev tatuerad. Så då for jag dit! Dawson kved bra mycket mindre än vad jag gjorde... Fjun har världens sötaste djur, nämligen degusar! Ser ut som en blandning mellan råtta och ekorre, haha. Vi åkte tillbaka till stan efter ca 1 timme för Tim blev så hungrig, då drog vi till BP och köpte pirog :D
Vi har också flyttat lite grejer från Hammarland till Tranvik idag! Tim körde sin bil och jag körde mammas bil med mamma brevid, så jag övningskörde alltså. Det va dökul :) Men de är det väl alltid i början... Så nu har vi bestick, tallrikar, skålar, tv, en byrålåda och lite annat smått i lägenheten :) Kommer bli jättefint då det bara blir klart! Vi kommer få det bäst där. Jag, Tim, Flisan och Snark <3>
Tog en massa kort på Simlir, Glaesir, Nos, Laufa och Freyr men min dator är ju som sagt knäpp och bilderna är där.
Imorgon hamnar vi att åka fram och tillbaka till sverige, norrtälje för Natte ska köpa baslåda och Tim skall köra henne!

With love from Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna