lördag 25 juli 2009

Nu är den fixad!

Blev att fixa tatueringen idag istället, men hon skissade upp den igår ;D

Jag är jättenöjd fast den är långt från klar. Det tog så ont att jag inte klarade mera idag!
Den tog BRA mycket ondare på benet än hadleden! Jag höll tusan på avled, jag satt och kved här i vardagsrummet... Tim satt i sovrummet och skrattade, suck. Iallafall ska den skuggas och färgas med gröna blad och blomman ska bli lila och rosa :) Kommer bli sååå fin när den e klar!
Natte gjorde verkligen ett jättebra jobb fast jag halvt böla och skrek.
Nu ska jag vänta 1,2,3 veckor beroende på läkningen och sen blir nästa grej att pierca ögonbrynet! :) Sånt där e så himla kul enligt mitt tycke! Piercingar och tatueringar <3
Inte att göra dom men sen när dom blir klara!¨
Vi fyllde även i mitt kinesiska tecken på handleden som va lite för smalt längst ner. De kändes knappt ju :D

Så nu har jag:
  • piercing i naveln
  • tatuering på handleden (kinesiskt tecken som står för kvinnlig styrka)
  • tatuering på benet (blomma med stjälke och blad)

och mera ska det bli!

Bild kommer lite senare, det är plast över nu och det är alldeles vitt med helosan :)

With love from Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna