torsdag 23 juli 2009

Bra Corinne, BRAAA!

Hlekkur
Det skall vara jag till allt, oavsett vad. Jag lyckas nog tusan med allt!

Gårdagen var bra till en början bra men blev mindre lyckad sen.

Men saken är den att jag bara står på mej, ingen kallar mej för saker och snackar skit om mej. Inte om Tim heller.

Det gäller att ingen trampar på en, ingen klankar ner på en och hånar en sådär. Tror det var många som fick se det igår och som fattar det nu! Jag orkar inte med all skit mera, vill bara börja jobba igen och vara hemma hemma i sund. Saknar Midgård så tusans!!! Tänk att när man har semester vill man bara på jobb igen, tänk! Jag pallar inte stan!


Jag vill ha 3 augusti NU! För då börjar jag jobba igen (:

Hoppas ni andra njuter av sommaren fast det är dåligt väder och att ni har en bra ledighet!


With love from Corinne

1 kommentar:

  1. Saknar dejj som satan Corinne! (;
    Joodu du har ett bra jobb och man määrker att du trivs :D

    SvaraRadera

kommentera gärna