fredag 24 juli 2009

Snart, snart, snaaaart!

Nu väntar jag som bäst på Natte och hon kommer när som helst! Då ska jag få min snigga tatuering gjord :D
Nästa tatuering sen ska bli en islandshäst som töltar på ryggen :) vad tycks om det?
Jag är jätte ivrig och har vart det hela dagen!
Förresten... e de nån som har vart till Laufa och Glaesir och kollat på dom? Har inte vart sen måndags nu :( Saknar bebisarna en massa! Idag skall Felicia (min kusin) ha 10 års kalas! Hon rider på midgård varannan vecka men ska börja rida varje vecka till hösten. Av mej har hon då fått den självklara presenten, tre privatlektioner av mej på Hlekkur som är hennes favorithäst!

Skriver mera när gaddningen på vaden är gjord + lägger upp en bild då!

With love from Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna