onsdag 7 april 2010

Black eyed peas - Meet me halfway

den låten hörde jag just på NRJ och det är bara en person jag tänker på då, en sån underbart fin människa och en fd vän till mig.
Vad hände med vår vänskap? Vi som umgicks varje dag och kunde prata om ALLT!
Jag saknar att ligga på din soffa och kolla på film, saknar att dricka te och röka vattenpipa med dig, saknar att bråka om datorn med dig, saknar att tvinga med dig till arken (haha), saknar att prata med dig om allt medans vi satt i bilen, saknar allt med dig.
Vad hände? Varför blev du så arg på mig mitt i allt? Vad gjorde jag för fel? Du var ju min bästa vän...
Minns du den gången då vi var till sverige och vi märkte först efter att vi åkt på färjan att generatorn var slut? Haha, och bilen stanna säkert tiotusen gånger under den resan, ojoj och när lyktorna gick slut när vi körde från eckerö till hammarland och du var superarg och jag bara skrattade och tyckte det var sån jävla humor alltihop.

Vad jag vill komma fram till är att jag saknar dig min vän och önskar så innerligt att allt skulle bli som förut. Jag vet att det aldrig kommer att bli det men önska går ju alltid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna