tisdag 20 april 2010

Lycka!

Har insett idag var lycklig jag är!
Jag har en fin lägenhet där jag bor med min älskade pojkvän Emil Englund som är världens underbaraste och stöttar en till 110% i allt man gör eller går igenom. Jag har även en mysig kissemiss som är världens sötaste!
Jag har en frisk släkt och alla mina mor och far föräldrar kvar i livet och är friska och även en gammelfarfar på 90år som bor hemma, kör bil och har mobil (haha).
Jag har två underbara hästar som snart skall bli tre (bara 1½ mån kvar, pepp!)
Jag har mat på bordet varje dag, bensin i bilen och vatten i kran! Har jag någon gång kärvt med pengar hjälper nära och kära mej! Jag har också helt fantastiska vänner!
För att inte tala om min mamma, som stöttar mig genom allt, som ger mig styrka, som ger mig så mycket kärlek!
Vad jag vill komma fram till är att man jämt gnäller om hur jobbigt livet är, hur svåra vissa saker i livet är you name it! Men man glömmer bort alla de fina sakerna man har runtom sig, dom man många gånger när livet känns meningslöst glömmer bort.
Nu är jag peppad till mycket, nu är det jag mot världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna