fredag 23 april 2010

Checklist och lite panik!

Hohojaja, imorgon är dagen D och vi, jag och Mikaela skall till sverige med våra lurvbollar! Har vart en hel del panik för min del med borttappade hästpass och fel i vaccinationsintyg men nu är allt som det ska!
Har ringt till Marica typ tiotusen gånger och frågat, checkat och haft panik! Haha, Marica kommer nog inte svara nästa gång jag ringer för hon orkar nog inte höra på mitt nojs ;)
Åååååh vad nervös jag är! Men allt borde vara check nu:

*Färjan bokad tur/retur
*Kronor uthämtade
*Tävlingskläder tvättade
*Alla papper i sin ordning, vaccinations intyg, pass, nu är det bara ett papper till som skall skrivas ut och fylla i! Puew!

Nu är jag MEST nervös över lastningen, har vart och köpt ett horsemanship rep idag som är långt och hållbart...
Nu skall jag hem till Saul och fylla i vaccinationsintyget som inte blev ifyllt sist han var dit för jag var inte där då, och JA han är på semester men mamma ringde hem till honom... Haha.. Sen skall jag till AB lantbruk och köpa kraftfoder till Laufa så hon klarar sig över helgen + mineraler.

Ha en bra idag! (P.S steg upp 08.00 imorse, DE NI!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna