tisdag 20 april 2010

Rolig ansiktsmask

Janina och Becka tipsade mej om en skojsig ansiktsmask när vi var på sparhallen i fredags. Bara MÅSTA köpa hem en sån och nu har jag den i ansiktet!
Man ska inte skölja bort den sen utan man ska lixom ta tag i kanten och dra bort den, hur roligt som helst!
Älskar att trixa och mixa med ansiktsmasker, brukar beställa hem från HM. Gillar den gröna som är självvärmande. Men nu såg jag att det fanns engångs påsar på sparhallen i alla de olika former så nu ska jag börja shoppa hem en varje gång jag åker och handlar, lite som lördagsgodis ;) En påse kostar ca 1e.
Men guud vad stelt det börjar kännas nu, superwierd!
Ikväll har jag dammsugit heela lägenheten och städat upp i sovrummet (mkt behövligt). Lille Emil har vart till sverige idag med sin far och köpt nya lådor till tvhyllan. Vi fick ju såklart hem fel... Suck!
Nu ska jag sitta med ansiktsmasken i fejjan och sen dricka te och mysa med mitt hjärta! Morgondagens plan är att tvätta kläder mellan 12-17, boka tid till cleopatra spa och friskvård och ringa vårdinstitutet!

Godnatt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna