måndag 19 april 2010

Trött, trött, trött!

Haha, guud vad jag gnäller om att jag är TRÖTT! Men det är ju den bittra sanningen =/
Skulle verkligen borda åka iväg till stallet. Har lyckats få på mig ridbyxorna men sen tog det stopp.
Lyckoruset har inte riktigt lagt sig från igår ännu. Brukar alltid kasta mina rosetter ner i en låda och ner i förrådet direkt men dom här två ligger på våran nya tvhylla ännu. Men inom en snar framtid kommer nog dom också hamna ner i förrådet. Eller om jag skulle lägga upp ett snöre på väggen i sovrummet och hänga upp alla där? Kanske lite roligt =) Får fundera på det.
Ska ju och tävla på söndag igen! Denna gång i Uppsala, riktigt kul! Jättehård konkurans kommer det bli så vi har superlåga förhoppningar, men det är en upplevelse det med! Nej, nu MÅSTE jag åka till stallet! Saknar mina skruttisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna