tisdag 30 mars 2010

Det här med rubrik...

... vad svårt det ska va! Superjobbigt... haha I-landsproblem...

Ikväll har jag haft en slappkväll! Åt middag på draken med Emil, käkade pita kebab, mums! Sen har vi badat bubbelbad, sååå mysigt! När vi badar tillsammans tänder Emil alltid en massa ljus och är allmänt romantisk. Det är faktiskt han som är den romantiska i vårt förhållande, det brukar ju jämt vara tjejen som är det men inte i det här fallet! Åååh, min prins! Nej, nu ska jag sluta skryta om min underbara pojkvän ;) Haha, nej jag skoja.
Näej, nu ska jag se om jag hittar en av Emils mammas underbara birmor eller en ragdoll och mysa med den! Och kanske lite med Emil också ;)


Lilly! Emils kisse av alla tre kattorna =) Supersöt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna