måndag 29 mars 2010

Stress dag!

Hejsan!
Har vart en riktig stressdag idag!
Har vart till Marstad och fyllt i kontraktet på lägenheten! Så nu är det vår :D
Sedan har jag vart till FPA och fyllt i pappren för nytt bostadsbidrag, till banken och hämtat de två senaste kontoutdragen, till socialen och lämnat in papper om bidrag, skjutsat på mormor och morfar, vart och matat hästarna osv.
Hade Becka med mig på mina missions idag, hehe. Men nu är jag äntligen hos Emil! Skönt!

Har faxat in papprena till tävlingen i sverige och betalat in anmälningsavgiften! Yes! Så det 25:e april skall jag och Muni till uppsala och tävla! Wihoo!
Dock har vi inga högre förväntningar, det går som det går, och går det bra är det givetvis ett plus! Spännande!

Have a nice day, Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna