söndag 14 mars 2010

Konsten i att göra ingenting

igår, lördag var nog en såndär dag man lika gärna kunde glömt. Vaknade vid 12 med världens baksmälla. Den dagen tillbringade jag i Emils säng, jag var ut två gånger och rökte, annars gjorde jag nada. Körde på lite "tycka synd om mig själv" shopping också på h&m:s hemsida. Det var jag värd tyckte jag.

Men i fredags däremot var det dubidubiidamaaa kul! Hann med mkt. Äta middag med släkten, dansa med Janina, kröka i västernäs, smutskasta J samt spotta honom i ansiktet, fumla runt på parkeringen utanför Emil i jakt på att hitta dörren... You name it!
Angående J så var han värd det, nej han var värd mkt mera än så men det fick räcka.
Som sagt... Ger man skit åt någon kan man ju bara räkna med att få skit tillbaka.
Thats it!
Idag skall jag bara ta det lugnt med min älskling! Bloggar mera ikväll!

Kisses

4 kommentarer:

  1. Du borde (för din egen skull) börja tänka på vad Du gör lilla tjejen. "Ger man skit åt någon kan man ju bara räkna med att få skit tillbaka." - Du kanske borde tänka på det, Du om någon.
    Du beter dig genomruttet, men det är klart Du kan ju inte rå för din uppväxt och noll stöd från föräldrar - men man beter sig inte hur som helst för det. man står för vad man gör och säger, helt själv. nu får det vara nog. /bekant

    SvaraRadera
  2. I och med att du är en bekant till mig borde du för det första att jag fått en massa stöd av mina föräldrar. Iallafall min mamma. Och på den kommentaren om att "man står för vad man gör och säger, helt själv.", det anser jag nog att jag gör i och med att jag skriver ut det på nätet, inte du i och med att du signerar dig som bekant och inte vågar skriva ut ditt namn ;)

    SvaraRadera
  3. Oj, det värsta är ju att du tycker att du beter dig rätt (det som du gör då du druckit alkohol) när du är nykter. verkligen sorgligt.. *hoppas på stort stöd från mamma nu* att ta dig ur detta sjuka beteende. /bekant

    SvaraRadera
  4. Jag tänker inte argumentera mot någon som inte ens vågar stå för det den skriver och inte skriver ut sitt namn samt tror sig veta så mkt om mig.
    Hoppas du hittar på nåt annat att göra än att ödsla din tid på mig och hitta på intressanta ideer om mig!
    Ha det bra! /Corinne

    SvaraRadera

kommentera gärna