fredag 26 mars 2010



Köket är precis lagom stort och fräscht! Man såg det på spisen t.ex. att det inte är svart på den! Plus att det är ett fönster längst in i köket! Det gillar jag!

Hallen är inte sådär överdrivet lång och det gillar jag! Hatar när det blir som en skolkorridor... Plus att det finns garderober!

Sovrummet är stooort och ljust! Får lätt plats med en dubbelsäng ( det skall inhandlas från Ikea!) och ett databord. Vi kommer ju ha fyra datorer när jag köpt min nya! Så vi tänkte ha ett data bord i sovrummet så man inte behöver vara mitt upp i varann hela tiden =)

Toaletten är lagom stor, får plats med egen tvättmaskin! Det skall också inhandlas.

Vardagsrummet är megastort (hur ska vi fylla utrymmet?:S, haha, I-landsproblem!). Sen är väggarna vita och fräscha! Inga fläckar där inte =)

Och sist men inte minst, balkongen med kvällssol! Ååååh, härliga sommarkvällar när man sitter ute och dricker ett glas vin i kvällssolen! mmmh! Vill ha sommar!

KISS!

2 kommentarer:

  1. hej gumman! provade ditt recept om varm mjölk med vit choklad, blev jätte bra men huuu vad sött =) nåja.. vilket liv du har på din blogg här hoppas du snart har lite lugn och ro. hoppas allt går bra för dig! kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Vad roligt! Jaaa, sött blir det men gud så gott =) Det har vart mycket liv nu, ja. Men det skall väl coola ner sig snart =) Det gör det! Livet leker just nu =) kram!

    SvaraRadera

kommentera gärna