torsdag 25 mars 2010

Torsdag, nästan helg!

Idag har jag vart och ridit Muni i blåsten! Kändes som man skulle blåsa ur sadeln! Han var jätte pigg och glad! Lille gubben
Sen har vi vart till Marstad och nojsat om lägenhet och det gick faktiskt vägen! Det var en tvåa på måsvägen som var ledig och dem som dom ringt till hade inte hört av sig. Så hör dom inte av sig så får vi den! HOPPAS! Håll tummarna ;) Har vart in i alla 3 lägenhetshusena på måsvägen och två av dom är jättefina och ett var skabbigt, iallafall den jag var in i!
Så hoppas verkligen nu!
Sen är vi ju uppskrivna på minst femton olika bolag och fastighetsbolag så det ska väl inte ta alltför länge hoppas jag!
Sen den lägenheten vi skulle och kolla till idag, vi stod utanför Bastuvägen 12 PRECIS som han sa 10 min före vi skulle vara där. Men ingen kom! Så väntade vi ca 30 min men ingen dök upp sådå struntade vi i det och åkte! PLUS att han hade telefon avstängd! Vilken jävla typ alltså! Så jävla respektlöst!
Nåja, snart är det iallafall helg! Fast iof... För mej är det helg hela veckan ;)
Helgen kommer bestå av att vila! Och imorgon skall jag umgås med en av mina bästa vänner, Janina! Äta chips och kolla på film! Mys! Kanske vinflaskan jag köpte förra veckan slinker med också? Haha, kanske inte för måste högst troligen köra hem sen i och med att jag tror att Emil ska på "grabbkväll" hos Mike imorgon! Och då kan jag ju bara tänka mig att jag måste hämta honom...
På lördag blir det nog marknad med mamma, vet inte var eller hur men hon pratade om att hon ville att jag skulle komma med iallafall, och det kan jag ju ställa upp på :)
Sen på kvällen blir det häng med några brudar! Skoj! Och på söndag skulle jag vilja gå på promenad till stugan på järsö, styrsö! Dock är det ganska långt och man måste gå genom skogen (annars på somrarna åker vi båt dit!) fast det är ju om vädret tillåter och om jag får någon med mig...

Vad skall ni göra i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna