måndag 15 mars 2010

Monday

Sorry för att jag aldrig uppdaterade igår men internet krånglade som vanligt hemma hos mej =P
Igår hade vi myspys kväll jag och Emil. Fast det är ju inte alltför ovanligt ;)
Vi åt ostar, chips och vindruvor, man måste ju unna sig!
Vi var också och åt middag hos Malmberg och Sussie, ytterst trevligt! Spelade också lite playstation. Vi kunde ju bara konstatera att jag var sämst på det, haha!

Idag har jag vart till stallet och matat hästarna, kört en massa bil och tvättat kläder vilket var mkt behövligt!

Tyckte också att Emil var lite rolig idag när han skulle gå ner till tvättstugan och hämta ett par jeansleggins till mig.
Emil: Gulleeeee, är det här rätt? *håller fram ett par mossgröna mjukisbyxor*
haha, killar ;)
Nu ska jag mysa med min älskling och pussa på honom riktigt mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna