lördag 27 mars 2010

Stanhäng & Lammkött!

Janina kom och hämtade mig vid 12 från Emil också drog vi in till stan. Var inne på KappAhl typ 30min och spanade runt och provade! Dom har fått in mycket snyggt för en gångs skull och gud så inspirerad jag blev av allt! Testade en jättefin vit tröja med detaljer på ärmarna, heting! Dock fanns det inte min storlek så det blev ingen sån. Testade också en snygg skinnkjol med dragkedja som tyvärr också var för stor... Men åh, sen hittade jag den, provade den och la undan den (hade inte bankkortet med mig så jag betalar den imorrn!) en superfin tröja med 3/4 ärm och markerande axlar! Blommig och söt! Jag älskart! Janina köpte en fin sailor tröja med detaljer =)
Sen gick vi till Magique, och där hittade jag den, mitt livs kärlek en UNDERBAR gammeldags rosa spetsklänning! Jag är så kär, så kär! La GIVETVIS undan den för att åka in och betala på måndag! Visar den då här i bloggen!

Sen drog vi vidare och plockade upp mamma och John och Emil i Jomala för att sedan dra vidare till Finströms skogarna på påskmarknad. Var inte riktigt som vi tänkt oss... Dom hade bara en massa lamm och får där man kunde titta på och lite kött och smågrejer man kunde köpa. Men mysigt var det iallafall! Fick med oss lite lammkorv hem plus söta chokladpraliner!

Ikväll ska Emils pappa lägga på vinterdäcken på min bil (yeah, time for that now...) men mina framdäck är helt släta och det är bara av ren tur jag inte kört åt heleve i vinter. Men men, nu skall det fixas iallafall och bättre sent än aldrig!
Sedan skall Emil & jag till mamma och John och äta oxfilé, MUMS!

Have a nice day! /Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna