fredag 26 mars 2010

Svar på tal!

DEN VULGÄRA LILLA HORAN!

För ett litet tag sen fick jag syn på något jag inte har sett på ett bra tag.
Det var en liten blogg som handlade om mina vänner och en liten hora.

Hon är en så kallad mytoman, och ljuger för sig själv o alla andra i hennes närvaro.
t.ex Den lilla horan var tillsammans med en liten gosse, hon sade att hon hade fått stryk av den lilla gossen.
men det var fejk, för hon hade ritat dit ett blåmärke, endast för att förstöra den lilla gossens rykte.

Sedan på samma gång, skriver den lilla flickan sket om mina små vänner, och deras äventyr här i världen.
och någe Grupp Porr och lite annat dylikt som finns på denna länk. DENNA ALLTSÅ!

Va skit söt o spamma sönder hennes fucknig blogg!!!!!!!!!


Svar: Kul att du läser min blogg! Precis som en vän till mig gästbloggade om så har jag ingen mytoman diagnos, och så vitt jag vet känner jag inte dig. Har sett dig en gång och då var du jättefull på lillaholmen och spydde ner dig (euw..) Tyvärr så äger jag inga tuschpennor som jag målar mig i ansiktet med, det gör däremot din emovän N. Det var sånt man pysslade med på dagis men jag förstår att det är din nivå i ditt tänkande. Tim har även skrivit ett erkännande till mig som pm på facebook. Något ni vill se kanske på bloggen? Min bror kan säkert printscreena det åt mig! Sen har jag mest bara fått stöd i det här, inga sönderspammade bloggar här inte synd! Går det bra med kommentarerna förresten? Så vitt jag kunde se så fick du inga kommentarer på ditt inlägg som handlade om mig, det gav bara mej flera läsare! TACK gullet ;) Fast det är klart, det är ju ganska bögigt som kille att skriva blogg... Och som sagt, banta inför sommar 2010? Zumba har ju blivit populärt, något för dig kanske?
Och som sagt, tack för att du läser min blogg, have a nice time!

2 kommentarer:

kommentera gärna