måndag 28 september 2009

Aktiv idag!

Imorse vaknade jag kl halv 9 och satte igång och städade! Jag känner mig så duktig! Började 12 så jag satt uppe nästan fyra timmar innan jag måsta pallra mig dit, pigg som jag var tog det bara 1h att mocka, dela kraft och ensilage och sopa! Har t.o.m hunnit rida Fákur som var rädd för allt. Haha. Och oj vad jag fick kämpa med min höger sida!
Hade lektion halv 4 och då var det gjord utan stigbyglar på schemat och tjejerna var jätte duktiga och hästarna jätte pigga och glada! Men dom kved om benvärk efter det, mitt svar var att du har ni allt kämpat bra :)
Klippte även lite på Skufur som man måste klippa med sax... För han är så rädd för klippmaskinen, suck.

Och det bästa av allt idag... Muni gick igenom besiktningen!!!
Nu är det röntgen (stavning...?) den 9 oktober och ser allt ok ut så är han min sen! Imorgon skall mormor och jag vara på banken halv 11 och skriva under alla papper för lånet!

Nu skall jag käka lite, Tim är duttig och lagar mat. Kyckling, mmm ;)
Sen är det knatteträff som gäller 18.00-19.00

With love from Corinne

1 kommentar:

  1. Hahaha,jag har inte så ont "just nu" men får se imorgon ;P haha o vad kul att muni gick igenom de där... xD :P snart ska vi fara ut o rida då! :D

    SvaraRadera

kommentera gärna