fredag 25 september 2009

Toini kurs hela helgen!

Har varit teori ikväll, gjorde en massa spännande övningar med kroppen som man sedan skall använda till ridningen! Så intressant hur man kan förändra sin stabilitet bara genom att slappna av och tänka positivt! Får vi bara hoppas att det går bra imorgon!
Toini bor i vårat extra rum hela helgen. Jag är helt sjukt trött och skulle borda sova i och med att jag skall rida 09.00 imorgon bitti. Men måsta ju bara skriva ett blogg inlägg före!

Tänkte också passa på att skriva här och nu vilka hästar jag gillar mest i stallet, i och med att folk frågar varje vecka vad jag tycker. Det är enligt följande:
Ridskolehäst: Seigla. Tycker även om Fengur och Snotra.
Unghäst: Gillar Dís, otroligt vacker med bra lynne och mycket steg. Men av alla ridbara är det såklart min Saga. Har även börjar tycka om Tíra mer och mer!
Avelssto: Brá.
Hingst: Freyr såklart :)

With love from Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna