måndag 28 september 2009

Snart blir det banken

Just nu sitter jag hos mamma, fast hon är inte hemma för hon är i svedala ännu. Mormor kommer efter mig 10.15 och 10.30 skall vi vara på banken och skriva under papper till lånet! Jag är duktigt nöjd :) Mormor borgar lånet så därför skall hon med!
Jag var något aktiv igår kväll också. Var ju som sagt och höll knatteträff, Frida hjälpte mig och vi putsade ett varsitt träns och varsinn sadel. När jag kom hem städade jag hela vardagsrummet, köket och hallen! Vart klar typ 21.30 så då kikade vi på polisskolan 2 och åt popcorn och chips och dipp med cola till de! Mmmmh! Sen var det tack och godnatt och i säng!

With love from Corinne

1 kommentar:

  1. Åh jag tycker det är helt jättebra att du ska köpa muni :D han kommer passa så mycket bättre som privathäst och du är ju skitduktig så det kommer gå så bra :D haha jag är helt uppspelt.. har ganska stor hästabstinens här i åbo för tillfället!

    SvaraRadera

kommentera gärna