torsdag 10 september 2009

Fullt upp!

Denna vecka har jag jobbat till 19.30 varje kväll... Det tar på fast man inte skulle tro det. Finns så mkt jag skulle behöva göra.

- Läsa på teoriprov + plugga på det via nätet.
- Åka till stan och plugga på teoriprovet på trafikskolans datorer.
- Köra en massa med mamma, bla parkering och enkelriktat!
- Baka till nästa vecka, har gett mej tusan på att jag endast skall ha hembakat på mina 18 års kalas (ett för mammas släkt, ett för pappas!)
- Tvätta kläder, i och med att vi inte har tvättmaskin ännu måste vi till stan hos min eller Tims mamma.
- Storstäda hela vår våning...


Men tur att man har en snäll pojkvän som hjälper en! Häromdan när jag kom hem hade han lagat rostbiff och krocketter! Usch vadglad jag blev. Dock hör det inte till vanligheterna :)

Idag har jag ridit ut med Fákur! Det gick lite vingligt i början, men sen blev han pigg och positiv igen när vi kom in i skogen! Han är en liten töltmaskin den hästen, han är så himla mysig liten kille!
Red också lektion på Muni 19.15 tillsammans med Anne och Anja på Ródi och Gimsteinn!
Det var jättekul! Tränade mycket övergångar, korta och länga steg. Saken med mig och Muni är att han kan så otroligt mycket mera än mej. Så gör jag rätt gör han rätt.Det är det som är så roligt med honom. Tove red han i slutet, och när Tove rider ser det ju så elegant och lätt ut! Det var iallafall kul att se hur det ska se ut!

With love from Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna