torsdag 24 september 2009

Ensam hemma!

Sitter i soffan, har just badat badkar, sååå skööönt! Peelat kroppen, hårinpackning, fixat naglarna, you name it ;) Det är så himla skönt efter en kall och svettig arbetsdag i stallet!
För en stund sen drack jag upp det sista teet och sista mackorna (hembakat bröd ala Lessa) läste nyss alla mina favoritbloggar, blir lika besviken varje gång jag upptäcker att jag läst alla... Sitter och småkikar lite på kändisdjungeln som är på tv, är inte så himla förtjust i det faktiskt... Gamla människor som leker tarzan typ?
Red lektion på Muni, men jag säger som jag alltid säger... Han kan men inte jag. Så är det bara. Måste börja jobba mera med sitsen och säte! Har lite grejer att träna på där, men det är ju kul?! Som Carina sa idag, "jaaa... fast inte skulle jag vilja vara perfekt ryttare" och hur kul skulle det va? INGENTING att träna på och irritera sig över? Nej fyy..
Muni skall till veterinär den 9 oktober och rönka (stavning?) hovarna, och vet besiktas. Sen om han går igenom är han miiiin!

Nu skall jag kolla facebook sen blir det nog att sova!

Natti,natti allihopa!

With love from Corinne

1 kommentar:

  1. Du kan inte mena att ni käkat 24 frallor på tre dagar!? Det är nästan omöjligt juh! =) Kolla ordentligt i frysen, ni fick ju 8 påsar bröd!

    SvaraRadera

kommentera gärna