tisdag 29 september 2009

Nä nu får man taå tä påssä rängnkläderna Rudålf!

Gokväll!
"Imorse" var mormor och jag till banken vilket gick jättebra, skrev under lite papper och sen var det klart! Så nu är jag rik, iallafall för några dagar. Så¨nu är det bara en sak till innan vi kan skriva under köpe papprena, och det är röntgen den 9 oktober på travbanan! Så spännande :)
Jobbade 12-19.30 idag! Red 3 st terrängturer i regnet! Första terrängturen var värst, ööööste ner nästan hela tiden, husch! Men jag hade iallafall regnkläderna på. Men lite för lite kläder under tyvärr. Andra lektionen red jag Muni och OJ vad pigg och het han var, när man saktade ner bockade han! Hihi, busgulle <3
Tredje lektionen regnade det nästan inge alls.
Tíra gjorde ledar debut idag också på 1:a lektionen! Hon gick som en gammal ridskolehäst! Super snäll den hästen men med en sjuhel----- trav! Kommer bli duktigt fin den hästen!
Efter jobbet kastade jag mig i badkaret en stund och slappade lite, nu är det chips och dipp som gäller med cola och polisskolan 3. (Tim har alla 7)

With love from Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna