lördag 12 september 2009

Lördag!

Har jobbat idag! Med små barn :) Är alltid lika kul men känner mej alltid så tråkig när vi bara skittar och rider ridvägar, halter och sånna saker. Men dom tycker ju att det är jättekul!
Hade Seigla med och hon var så duktig!!!
Hade också "mina" duktiga, snälla stallflickor med mig! Som jag är evigt tacksam att dom hjälper mig i krisiga, stressiga situationer! :)

Just sitter jag i soffan, Anna och Frida var just och pratade mej mig en stund.
Skall snart städa upp lite och fixa till mig själv litegrann med ansiktsmask, hårinpacking, peeling och sånna mysiga saker! Alltid lika skönt inför en ledighet, även om den bara är en dag!
Vad händer ikväll gott folk? Det är lördag, fint väder och ledigt imorgon för dom flesta!
Jag har ingenting planerat, har ju räknat upp allt jag borde göra... Men finns ingen lust för det alls idag!
Sitter och lyssnar på en massa nostalgi låtar som jag lyssnat på under vissa perioder under mitt tonårsliv! Mest tehno och rock! Ett par är Wheatus - Teenage Dirthbag, Culture beat - Mr vain , Pink - So what , samt en massa magnus uggla och linkin park som jag älskar! Den vackraste låten som finns i denna värld anser jag att Magnus Ugglas Astrologen är! Texten är så himla fin!

Nej nu skall jag fixa till mig litegrann. Putsa bort gammal hästlukt ;)

With love from Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna