lördag 26 september 2009

"Lilla" Bex är här :)

Tims systers schäfer är här nu! Han är så enormt mysig! Precis en sån som jag vill ha!
Vi var till stan en sväng och träffade Mita och Tinja en sväng (Tims syster och hennes urgulliga dotter). Var och kikade lite på saker Mita skulle ha inför ikväll och sedan fikade Tim och jag på Nikolaj.
Skitmysigt faktiskt, är ju inte sååå ofta man är i stan.
Sen köpte jag en grimma till Muni, en blå med ljusblått nosludd till! Och ett katthalsband till Mysi. Hon har ju lånat Flisans så länge men nu kan hon få tillbaka sitt egna rosa reflex :)
Sen köpte jag också sånna där som man lägger på halsbandet, som en liten.. hm... rulle?! Ah, ni fattar. Och i den skriver man kattens namn och sitt eget nummer, så om den springer bort så kan den som hittar katten bara öppna "rullen" och ringa så får man hem sin älskling igen! Smart va?
Vi var till Arne också och hämtade Tims baslåda och slutsteg så nu kommer det låta DUNK, DUNK i hela tranvik igen :P Så det är bara att klaga till mig. Skämt åsido, men han tycker det är kul med ljud och musik!
Nej, nu skall jag gå ner till stallet och putsa upp Muni riktigt fin och prova nya grimman!

With love from Corinne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna